Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

Digitale kundeoplevelser

marts 23 @ 13:00 - 17:00

DKK995

Digitale kundeoplevelser er kundedialog m. webinarer, chat og automatisering er centrale for virksomheders digitalisering. Seminaret har fokus på hvordan der udvikles den gode digitale kundedialog

Oplæg fra:

  • Lasse Høgfeldt, Head of Communications, Jyske Bank. Head of Social Media, Jyske Bank. Editor-in-chief, Jyske Bank TV.
  • Malin Marker Persson, CDO, Udviklings- og digitaliseringsdirektør, Akademikernes A-kasse
  • Henrik Georg Andersen, Chefkonsulent, HR, Nykredit
  • Marit Gjervan, Area Lead, Danske Bank

DAOM pris 995,- kr – skriv DAOM ved tilmelding

Hvordan udvikles den gode kunde-oplevelse?

Danmark er et af de mest digitaliserede samfund i verden, og et nedlukket Danmark satte ekstra gang i den digitale kundedialog i løbet af 2020. Det kaldes bla. ebusiness, ehandel, digital kundedialog, og der er mange tilbud til de hjemme-arbejdende og yderst digitale danskere. eHandel, eBusiness er standard, og fysiske møder er erstattet af webinarer og teams-møder. Dialogen med kunderne er i stigende grad digital, og kundernes forventninger er højere end nogensinde før, med krav om bedre selvbetjening, digital kundeservice, online møder og nye digitale services og digitale produkter. Dialogen med kunderne er forandret for altid, men hvordan kan vi lykkes bedre?

Detaljer

Dato:
marts 23
Tidspunkt:
13:00 - 17:00
Pris:
DKK995
Begivenhed Kategori:
https://digitaltsalg.dk/finans/

Sted

Tivoli Hotel & Kongrescenter
Arni Magnussons Gade 2
København, 1577 Danmark
+ Google Maps