TikTok bliver mere og mere upopulært (blandt de voksne). Spændende hvad det får af betydning for det populære medie (blandt børn). Nyhed fra DR.dk: https://www.dr.dk/nyheder/politik/partier-retter-ind-og-sletter-tiktok-paa-arbejdstelefoner-men-flere-bliver-haengende – idag meldte Dansk Erhverv ligeledes ud at deres medarbejdere skal slette TikTok på telefonen.

Mediet er i voldsom vækst, og samtidig meget mere interessant for annoncører:

https://www.danskerhverv.dk/presse-og-nyheder/nyheder/2022/maj/e-handelsanalysen-april-tiktoks-popularitet-vokser-markant-men-meta-er-stadig-storst/

Men alle annoncører bør kraftigt genoverveje, om TikTok er det rette medie at annoncere på. Tag en grundig diskution med dit bureau, internt og få talt fordele og ulemper igennem. Vi har i DAOM en “etik-guide” til samme formål.

Tag fat i os, hvis du vil bidrage eller høre mere:

Kontakt

Direktør: Thomas Kragh
thomas@daom.dk
+45 5139 3347

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *